ويزاي استارتاپ انگلستان

استارتاپ ويزاي انگلستان

استارتاپ ويزاي انگلستان چيست ؟ استارتاپ ويزاي انگلستان چيست ؟
استارتاپ ويزاي انگلستان چيست ؟

باتوجه به اینکه گفته شد انگلستان کشوری پیشرو در زمینه رشد صنعت و اقتصاد است، برنامه های مختلفی را نیز در این مورد برای افراد در نظر گرفته است. یکی از مهمترین و محبوب ترین روش مهاجرتی به انگلستان استارتاپ ویزای این کشور است که برنامه این مورد توسط دولت برای افراد کارآفرین در جهت رشد اقتصادی کشور ارائه شده است. طبق تحقیقاتی که اخیرا انجام شده است درآمد عالی این چنین کسب و کارهایی تاثیر زیادی در اقتصاد کشور داشته است. استارتاپ ویزا یک مجوز اقامت موقت نیز برای کارآفرینان است که در صورت رعایت استاندارهای مورد نظر و موفقیت در کسب و کار می تواند منجر به اقامت دائم نیز شود.

استارتاپ ويزا استارتاپ ويزا
استارتاپ ويزا

استارتاپ ویزای انگلستان برای افرادی است که کارآفرینانی هستند که می خواهند برای اولین بار در انگلستان یک کسب و کار راه اندازی کنند. برای این مورد نیاز نیست که شما فارغ التحصیل از مدارس یا دانشگاه های انگلستان باشید اما نیاز است که یک ایده جدید و نوآورانه، قابل اجرا و منطقی که توسط یک سازمان تایید شده است را داشته باشید.
ویزای استارت آپ انگلستان یک ویزای سینگل است و به مدت 2 سال معتبر است و این ویزا به طور مستقیم منجر به اقامت در انگلستان نمی شود. با این حال، دارندگان ویزای استارت آپ انگلیس می توانند اقامت خود را از طریق ویزای نوآور تمدید کنند و سه سال پس از آن واجد دریافت ILR شوند. نکته مهم استارتاپ ویزای انگلستان این است که فرد متقاضی می تواند همسر خود و هر فرزند زیر 18 سال را با خود به انگلستان بیاورد.

استارتاپ ويزا مناسب چه افراديست ؟ استارتاپ ويزا مناسب چه افراديست ؟
استارتاپ ويزا مناسب چه افراديست ؟


استارتاپ ویزای انگلستان برای کارآفرینان با پتانسیل بالا که به دنبال راه اندازی کسب و کار در انگلستان برای اولین بار هستند مناسب است. فردی که قصد راه اندازی استارتاپ ویزا را در انگلستان دارد باید از ابتدا برای این مورد اقدام کند و مراحل مربوطه را به درستی سپری کند؛ باتوجه به این مورد اگر فردی در انگلستان کسب و کاری را شروع کند و سپس بخواهد از طریق آن وارد موضوع استارتاپ شود این مورد امکان پذیر نیست. همچنین فردی که قصد مهاجرت به انگلستان از طریق استارتاپ ویزا را دارد؛ کسب و کار و یا ایده مورد نظر خود را نباید در جایی دیگر راه اندازی کرده باشد.
همچنین دقت داشته باشید که اگر شما یک بازرگان باتجربه هستید که به دنبال ایجاد یک تجارت در انگلستان هستید، ویزای نوآور ممکن است گزینه مناسبی برای شما نسبت به استارتاپ باشد. اگر مایل به پیوستن به یک تجارت هستید، ویزای کار ماهر گزینه مناسبی برای شما است. اگر مایل به سرمایه گذاری در یک تجارت هستید، می توانید مسیر ویزای سرمایه گذار Tier 1 را در نظر بگیرید. اگر شما کارمند ارشد یک تجارت خارجی هستید که به دنبال ایجاد یک تجارت در انگلستان هستید، ممکن است بهتر باشد برنامه نماینده انفرادی ویزای تجاری خارج از کشور را در نظر بگیرید .باتوجه به اینکه روش های مهاجرت به انگلستان بسیار متنوع و مختلف است توصیه می شود در این زمینه با یک وکیل مهاجرتی خبره و باتجربه مشورت کنید تابهترین روش را متناسب با شرایط شما انتخاب کند.

استارتاپ ويزاي انگلستان

شرايط اخذ ويزاي استارتاپ انگلستان شرايط اخذ ويزاي استارتاپ انگلستان
1
شرايط اخذ ويزاي استارتاپ انگلستان

1-حداقل 18 سال سن داشته باشید.
2-شما از قبل یک کسب و کار در انگلستان ایجاد نکرده باشید (کسب و کار شما خارج از کشور انگلستان باشد).
3-شما توسط یک نهاد معتبر بریتانیایی تایید شده باشید که ایده‌ی کسب و کار شما را از نظر نوآوری، دوام و مقیاس پذیری ارزیابی کرده است و راضی است که بیشتر زمان کار خود را در بریتانیا صرف توسعه سرمایه‌گذاری تجاری شما کند.
4-تایید نامه شما حداکثر 3 ماه قبل از تاریخ درخواست ویزای استارت آپ شما صادر شده باشد.
5-شما واقعاً قصد دارید هر کار یا فعالیت تجاری را که در درخواست شما ذکر شده است انجام دهید.
6-شما در زبان انگلیسی حداقل به سطح B2 که معادل آیلتس 5.5 در خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن است، تسلط دارید.
7-اگر خارج از بریتانیا هستید یا کمتر از 12 ماه در بریتانیا بوده‌اید، حداقل 1270 پوند برای حمایت از خود، به اضافه 285 پوند برای شریک زندگی، 315 پوند برای اولین فرزند و 200 پوند برای هر فرزند دیگر دارید.
8-الزامات دقیقی که باید برآورده کنید ممکن است بسته به شرایط پرونده شما متفاوت باشد. توصیه می‌کنیم برای مشاوره تخصصی با کارشناسان مهاجرتی صحبت کنید یا با موسسه مهاجرتی کوچ وی تماس بگیرید.

جدول امتیاز استارتاپ ویزای انگلستان جدول امتیاز استارتاپ ویزای انگلستان
2
جدول امتیاز استارتاپ ویزای انگلستان

کسب و کار مبتکر، قابل اجرا و مقیاس پذیر - 25 امتیاز
متقاضی باید دارای یک کسب و کار نوآورانه، پایدار و مقیاس پذیر باشد. بر این اساس، متقاضی نیاز دارد که یک بیزینس پلن واقعی و اساسی باتوجه به نیازهای بازار با مزیت رقابتی ایجاد کند. همچنین:
• برنامه تجاری واقع بینانه و دست یافتنی بر اساس منابع موجود باشد.
• توسعه مهارت ها، دانش، تجربه و آگاهی لازم برای موفقیت در اداره کسب و کار
• داشتن مدارکی که نشان دهنده برنامه ریزی ساختار یافته و پتانسیل ایجاد اشتغال و رشد در بازارهای ملی و بین المللی است.
متقاضی قبلاً در انگلستان تجارتی ایجاد نکرده است - 25 امتیاز
شرایط مالی ویزای راه اندازی انگلستان - 10 امتیاز
اگر متقاضی برای اجازه اقامت درخواست می دهد و در تاریخ درخواست به مدت 12 ماه یا بیشتر از قبل در انگلستان بوده است، به طور خودکار شرایط مالی ویزای راه اندازی انگلستان را برآورده می کند. بنابراین، در چنین مواردی، متقاضی نیازی به نشان دادن بودجه برای ماندن در انگلستان ندارد. با این حال، اگر فرد، متقاضی اخذ مجوز ورود است یا در تاریخ درخواست کمتر از 12 ماه در انگلستان زندگی کرده است، متقاضی یا شریک تازه کار حداقل به بودجه زیر نیاز دارند:
• 1270 پوند برای متقاضی اصلی
• 285 پوند برای شریک یا همسر
• 315 پوند برای فرزند اول
• 200 پوند برای هر فرزند دیگر
این بودجه برای 28 روز زندگی فقط کافی است. علاوه بر این، منابع مالی قابل قبول باید به صورت وجوه نقدی باشد که در یک حساب نگهداری می شود (این شامل حساب های پس انداز و حساب های جاری است).
شرایط زبان انگلیسی برای ویزای راه اندازی انگلستان - 10 امتیاز
متقاضی باید زبان انگلیسی را مسلط بوده و در هر 4 مهارت (خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن) حداقل سطح B2 را کسب کند. علاوه بر این، متقاضی باید نشان دهد که شرایط زبان انگلیسی را که در پیوست زبان انگلیسی مشخص شده است برآورده می کند. بر این اساس، متقاضی باید یکی از شواهد زیر را برای اثبات الزامات زبان انگلیسی ارائه دهد:
• ملیت یک کشور انگلیسی زبان
• قبولی در آزمون زبان انگلیسی
مجموع 70 امتیاز شما را واجد شرایط اخذ ویزای استارتاپ کشور انگلستان می نماید

اخذ ويزاي استارتاپ و اقامت كشور انگلستان با الحاق خانواده در پروسه زماني كمتر از يك سال
اخذ ويزاي استارتاپ و اقامت كشور انگلستان با الحاق خانواده در پروسه زماني كمتر از يك سال

با كارشناسان كوچ وي در ارتباط باشيد . 2-09038061691
با كارشناسان كوچ وي در ارتباط باشيد . 2-09038061691

افزودن ماژول جدید
0%